Přihlášení
Skrýt menu
Přeshraniční informační a koordinační systém
Ziel 3| Cíl 3
  • Úvod
  • Ohrožení
  • Aktuální situace
  • Aktuality
  • Slovník
  • Zásahové složky
  • Trvale platné zásady
Domů › Trvale platné zásady › Jak volat tísňovou linku

Jak volat tísňovou linku

 

112 - Tísňová linka
150 - Hasičský záchranný sbor
155 - Zdravotnická záchranná služba
158 - Policie ČR

 

Při volání na tísňovou linku buďte struční, ale věcní, a informujte:

  • Co se stalo a jakého rozsahu událost je (popis události, co je ohroženo nebo zasaženo, jaký je počet postižených).

     

  • Kde přesně se událost stala (např. adresa – okres, obec, ulice, číslo popisné nebo orientační, nebo číslo silnice, kilometr, směr jízdy, popřípadě bližší určení ve volném terénu).

     

  • Své jméno a číslo telefonu, ze kterého voláte, a místo, odkud voláte.

     

  • Pak odpovídejte na další dotazy operátora tísňové linky.

     

  • Po ukončení hovoru může být uskutečněn zpětný hovor pro ověření události nebo zpřesnění některých údajů, např. příjezdové trasy.

     

 

Soubor ke stažení

  • Mapa stránek
EU EFRR
Cil3
Realizováno z finanční podpory EU v letech 2013 - 2015
Přeshraniční informační a koordinanční systém (CIFAD). Copyright © Liberecký kraj, TLP, spol. s r.o.